Okuyucu ve yazar topluluğu olan Wattpad, Türkiye’deki markaların 40 milyon tüketiciye ulaşmasını sağlamak için doğal reklam (native ad) uygulaması ‘Marka Hikayeleri’ni Türkiye pazarına sundu. Böylelikle Türkiye, Amerika ve Filipinler’den sonra Wattpad’in üçüncü büyük pazarı oldu. Marka Hikayeleri, markaların özellikle Y ve Z jenarasyonuna ulaşmalarında ve onlarla bağlantı kurma durumlarında ön plana çıkıyor.
Marka Hikayeleri, markaların Wattpad’de yaratılan hikaye kampanyaları sayesinde tüketicilerle etkileşim kurmasını sağlıyor. Tüketicilerin Samsung, Mondelez, Unilever, Coca-Cola ve 20th Century Fox gibi markaların dahil olduğu Wattpad’deki markalı içeriklerde zaman geçirme süresi 100 milyon dakikadan fazla oldu.
Wattpad’de Marka Hikayesi oluşturmak derlenmiş okuma listeleri, komisyonlu içerik, kitle-kaynaklı katılım ve doğal reklam uygulamaları yoluyla gerçekleşiyor.
Netcommedya’yı Türkiye’deki özel reklam ortağı olarak seçen Wattpad’i Türkiye’de reklam çözümü için kullanan ilk marka Samsung oldu. Samsung’un Wattpad’deki Marka Hikayeleri kampanyası Türk kullanıcılara Samsung Galaxy A 2016 serisini tanıttı.