Ürün ve fiyat karşılaştırma motoru Alve büyüyor

Türkiye’deki alışveriş alışkanlıklarını değiştirme amacıyla yola çıkan ve 1 yıldır ülkemizde hizmet veren ürün ve fiyat karşılaştırma motoru Alve.com, büyümesini sürdürüyor.

‘Akıllı alışverişin başladığı nokta’ sloganıyla 2013 Nisan’da hizmet vermeye başlayan ürün ve fiyat karşılaştırma motoru Alve.com, Türkiye’deki büyümesine hızla devam ediyor. Geçtiğimiz günlerde gerçekleşen etkinlikte ise basın mensuplarıyla Alve.com’un Türkiye Müdürü Sarantis Katsikis ve şirketin bağlı olduğu Skroutz S.A.’nın yöneticileri bir araya geldi.

Alve.com’un Türkiye Müdürü Sarantis Katsikis, konuyla ilgili şunları söyledi: “Skroutz S.A.’nın bir iştirakı olan Alve.com, hızla büyüyerek Türkiye’nin e-ticaret sektöründeki potansiyelini bize ispatladı. Henüz birkaç hafta önce Avrupa İş Dünyası Ödülleri’nde (European Business Awards) ‘Avrupa Halk Şampiyonu’ seçilen Skroutz’un bir parçası olarak Türkiye pazarında yer almak bizi fazlasıyla heyecanlandırıyor. Zamanının ve parasının değerini bilen alışverişseverlere hızlı, kolay ve güvenilir bir çevrimiçi alışveriş deneyiminin kapılarını açmak üzere Türkiye’de kendimizi geliştirmeye ve üstün hizmet kalitesi sunmaya devam edeceğiz.”

Son bir yıl içerisinde yüzde 50 büyüme elde eden Alve.com, teknolojiden modaya, otomotivden spora toplam 6 ana kategoride ürün arama, araştırma ve fiyat karşılaştırma işlevi gösteriyor. Site, mayıs 2014 itibariyle 200’ün üzerinde çevrimiçi mağazaya ve 2,5 milyon ürüne ev sahipliği yapıyor. Aynı zamanda site, aylık olarak 182 bin tekil ziyaretçinin doğru ürünü bulma ve en iyi fiyatlara ulaşma ihtiyaçlarına yardımcı oluyor.