Twitter sonunda nasıl para kazanacağını anladı ve 2 ay önce Snapchat tarzında sticker’lar kullanmaya başladı. Twitter şimdi hedefini daha da yüksek tutmaya karar verdi ve reklamverenlere özel çeşitli yeniliklere adım attı. Böylelikle Twitter’da sponsorlu sticker’lar gözükecek ve kullanıcılar da bunları fotoğraflarında kullanabilecek.
Yeni reklam formatı Pepsi ile başladı ve şirket Twitter’a içerisinde tuhaf gülen yüzlerin de bulunduğu 8 sticker için ödeme yaptı. Diğer tüm Twitter sticker’ları gibi reklamlı sticker’lar da aranabiliyor. Mesela Twitter’da paylaşılan tüm Pepsi sticker’larını ana sayfada rahatça bulabilirsiniz.
Me: Who loves @pepsi??
Dog: pic.twitter.com/bS3T8OLBYT— Michael Eng (@flightmike) August 16, 2016
Absolutely loving the @pepsi cherry vanilla flavor #PepsiStickers pic.twitter.com/xDCfLNYVYR
— Peter Garber (@petegarber) August 16, 2016
Which @PepsiCanada sticker works captions @SherazA best? pic.twitter.com/yD1AK7tEXf
— Laz (@lazmolnar) August 15, 2016
Twitter’ın sticker özelliği 2 ay önce tanıtıldığında birçok kişi bu yeni özellik için umutsuzdu ama ortada başarılı bir Snapchat örneği var. Snapchat sponsorlu işler konusunda oldukça güzel işler başarıyor ve popüler filmlerden ürüne kadar birçok filtreyi akıllıca kullanıyor.
Bakalım Twitter’ın Pepsi ile başlayan macerası hangi şirketlerle ya da ürünlerle devam edecek?