Turkcell’in yeni dijital markası Lifecell

Geçtiğimiz yıl Türkiye’de 4.5G’nin devreye girmesiyle birlikte özellikle gençlerin tüm iletişim ihtiyaçlarını daha yaygın olarak internetten karşılamaya başlamaları, müşterinin ihtiyaçlarını yakından takip eden Turkcell’i harekete geçirdi. Turkcell’in yeni sunduğu dijital markası Lifecell, konuşma dâhil müşterilerinin tüm iletişim ihtiyaçlarını sadece internet üzerinden karşılayacak.

Turkcell Genel Müdür Yardımcısı İsmail Bütün, Lifecell müşterilerinin sadece BiP uygulaması olanları değil, BİP üzerinden her yöne arama yapabileceklerini anlattı. Bütün, “Turkcell mühendisleri tarafından BiP’e her yöne arama özelliği eklendi. Böylece bir Lifecell müşterisi, BiP uygulaması olanı sınırsız arayabileceği gibi, BiP uygulaması olmayanı da arayabilecek. Yani mobil ve sabit hatlar da BiP üzerinden aranabilecek. Bu teknoloji sayesinde karşı taraftan gelen her türlü aramalar da aynı şekilde BiP üzerinden yanıtlanabilecek” dedi.

Her şeyi internetten yaptıran Lifecell’in müşteri hizmetleri kanalı da dijital olacak. Lifecell müşterileri için özel olarak tasarlanan hizmet merkezine BiP üzerinden ulaşılabilecek. Lifecell müşterileri bu kanaldan 7/24 canlı hizmet alabilecek.

Super, Extra ve Pro olmak üzere üç ayrı paket ile gelen Lifecell tarifelerinde yer alan uygulamalarda geçerli 50GB yer alacak. Lifecell’de Super tarifesini seçecek abonelere toplam 55GB’lik internet paketi 49 TL’ye satılacak. Extra paketini tercih eden aboneler ise toplamda 57 GB’lık internet paketine 59 TL’ye sahip olacak. Toplamda 60 GB’lık Lifecell Pro tarifesi ise kullanıcılara 69 TL’den sunulacak. Ayrıca ilk 2 ay içerisinde Lifecell’li olanlara tarifelerindeki internet paketlerine ek olarak 2GB internet de 12 boyunca hediye edilecek. Tüm paketlerde BiP’ten BiP’e sınırsız konuşma ve mesajlaşma ile BiP’ten her yöne 1000 dakika arama yer alacak. Yine her pakette Twitter ve Facebook’a özel 2GB’lik internet bulunacak.