Stuff

Turkcell Akıllı Harita hizmetini başlattı

Turkcell, Türkiye’de bir ilk olarak potansiyel müşteri kitlesinin yoğunluğunu sunan Akıllı Harita hizmetiyle, şirketlere verimlilik ve kârlılık artışı ile doğru iş planı oluşturma fırsatı yaratıyor. Şirketler ve kurumlar açısından doğru müşteriye doğru zamanda ulaşmanın büyük önem kazandığı günümüzde hizmete sunulan Akıllı Harita ile “müşteri neredeyse orada iş yapmak” mümkün hale geliyor.

Akıllı Harita nasıl çalışıyor?
Turkcell kurumsal satış ekibinin ziyareti sırasında imzalanan sözleşmenin ardından şirketler https://akilliharita.turkcell.com.tr sitesinden kullanıcı adı ve şifre ile Turkcell’in Akıllı Harita’sına ulaşabiliyor. Bir etkinliğin planlandığı noktada ve saatte Turkcell’in mobil hareketlilik yoğunluğu ya da şirketin kendi müşteri kitlesinin yoğunluğu analiz edilebiliyor. Yoğunluk olarak internette sunulan görsel harita analizlerine ek olarak analiz istatistikleri web servis olarak da şirketin kendi raporlama, karar destek sistemlerine entegre edilerek kullanılabiliyor.

İl, ilçe, mahalle ve hatta mahalleden küçük birimler bazında; ister müşteri kitlesinin ister çeşitli kriterlerle daraltılmış hedef kitlenin gün içinde hangi yoğunlukta, nerede bulunduğunu gösteren Akıllı Harita; saha aktivitesi düzenleme, gezici ekip yönlendirme, billboard, yeni şube, mağaza, hastane, okul açma kararlarında şirketlere önemli bir veri kaynağı sağlıyor. Şirketler, Turkcell’li potansiyel müşterilerinin kitlesel mobil hareketlerini temel alabilecekleri gibi, kendi müşteri kitlelerinin gün içinde nerelerde yoğun olarak bulunduğunu da analiz edebiliyorlar.