Stuff

1 milyon kişi Turkcell Akademi’de eğitim aldı

Turkcell’in altı ay önce dijitalleştirdiği kurumsal üniversitesi Turkcell Akademi, 7’den 70’e kendini geliştirmek isteyen herkesin başvurduğu kaynaklardan biri haline geldi.

Büyük halini görmek için infografiğe tıklayın.

Profesyoneller, gençler ve bilgiye ulaşmak isteyenlerin eğitimlere zaman ve mekândan bağımsız olarak, her an her yerden kolaylıkla ulaşabildiği platformda içerik her geçen gün ziyaretçilerin ihtiyaçlarına göre daha da zenginleşiyor. altı ayda 143 ülkeden 1 milyon 300 binden fazla ziyaret sayısını aşan site, İngilizce, sınavlara hazırlık, profesyonel gelişim gibi kategorilerde yüzbinleri eğitmeye devam ediyor.

İşçi Sezen: “Gerçek bir ihtiyacı en iyi şekilde karşıladık”

Turkcell Genel Müdür Yardımcısı Banu İşçi Sezen, “Kısa süre önce, bilgiyi milyonlara açma hedefiyle 2006’dan bu yana ortaya koyduğumuz bilgi birikimini diğer deyişle Turkcell Akademi’yi dijitalleştirdik. Gördüğümüz yoğun ilgi, gerçek bir ihtiyacı en iyi şekilde karşıladığımızın bir göstergesi. 6 aylık bu süreçte insanlara “Nasıl bir eğitim hayal ediyorsunuz, hangi içeriklere ihtiyaç duyuyorsunuz?” sorularını yönelterek, işbirliklerimizi genişletmeyi, içeriğimizi her geçen gün daha da zenginleştirmeyi başardık. Sitemizi ziyaret edip aldıkları eğitimlerle iş bulduklarını ileten gençlerimiz, mutluluğumuzu daha da artırıyor. Bu müthiş eğitim fırsatının kapısı başta 35 milyon Turkcell’li olmak üzere herkese açık. Turkcell Dijital Akademi ile insanımız için değer yaratmaya devam edeceğiz” dedi.

Akademi’yle İngilizce seferberliği başladı

Tüm Turkcell abonelerinin ücretsiz biçimde erişebildiği Turkcell Akademi’nin sitesinde en çok ilgi gören kategoriler İngilizce, Teknoloji, Kişisel Gelişim ve üniversite sınavları için Tercih Robotu oldu. En çok tıklanan video içerikleri ise İngilizce Akıllı cihaz tanıtımları, MS Office eğitimleri ve Android kurulumu oldu.

Dünyanın en önemli İngilizce eğitim platformlarından biri olan Papagaei ile iş birliğine giden Turkcell Akademi’de 100 binden fazla kişi başlangıç, 25 bini aşkın kişi orta, 15 binin üzerinde kişi ise ileri seviyede dil eğitimlerini tamamladı.

Bir başka işbirliği de dünyanın en iyi üniversiteleri ve eğitimcileri tarafından sunulan 600’ün üzerinde dersle 190 ülkeden öğrenciye ulaşan online eğitim platformu Coursera ile gerçekleştirildi. Turkcell Akademi’den Türkçe verilen dersler sayesinde, dünyada 7.4 milyon öğrencisi bulunan Coursera’ya, Türkiye’den katılımlar 6 ayda % 25 oranında arttı.

Üniversiteye Akademi’yle hazırlanıp hangi okula gideceklerini Tercih Robotu’na sordular

Turkcell üniversite sınavlarına girecek olan yaklaşık 1,5 milyon öğrenciyi de unutmadı. Üniversiteye hazırlanan gençlere sağlıklı bir içerik sunulması için 50 yıllık deneyim ve birikime sahip Fen Bilimleri Kurumları ile işbirliğine gidildi. YGS ve LYS için soru bankaları, deneme sınavları, sınav çözümleri, bölüm tanıtımları, rehberlik eğitimleri gibi modüller gençlerin hizmetine sunuldu. Sınavların sonucunda öğrenciler, hangi üniversite ve bölümleri tercih etmeleri gerektiğini puanlarını girerek Tercih Robotu’na sordular.

2014’te KPSS’ye 5.7 milyon kişinin girmesi beklenen KPPS sınavı için de Turkcell Dijital Akademi’de deneme sınavları ve içerikler oluşturuldu.

300 binin üzerinde aday, hayatlarında önemli bir yer teşkil eden bu sınavlara Turkcell Akademi ile hazırlandı.