Türkiye’nin ilk entegre telekomünikasyon grubu olan Türk Telekom; mobil, internet, ev telefonu, TV ve kurumsal servisler alanında hizmet veren Avea, TTNET ve Türk Telekom markalarını “Türk Telekom” markası altında birleştirdi.
Avea, TTNET ve Türk Telekom’un hizmetleri, 27 Ocak itibariyle “Türk Telekom” markasıyla müşterilere sunuldu. Bundan böyle müşteriler tüm hizmetlere artık tek mağazadan, tek çağrı merkezinden ve tek internet sitesinden erişecek.
Türk Telekom’un yeni vizyonunu anlatan CEO Rami Aslan; “Yenilikçi olma, dinamizm, müşteri odaklılık, çeşitlilik gibi değerleri temsil eden yeni logomuzla taçlandırdığımız bu yeni dönemde, tüm Türkiye’ye yayılmış fiber altyapımızın gücü, hem mobil hem sabit alandaki hizmetlerimizde kendini gösterecek,” diye konuştu.
206 bin kilometrelik fiber altyapı, Nisan ayında hayata geçecek 4.5G iletişim noktalarını besleyecek olan kökleri de oluşturacak.
Türk Telekom’un fiber altyapısı sayesinde Türkiye’deki TV yayıncılığında da köklü değişime yol açacağını vurgulayan Aslan; “Türkiye’nin en zengin TV içeriğinin sağlayıcısı olarak müşterilerimize 4K teknolojisini de sunacağız. Müşterilerimiz, 3 yıl boyunca yayın haklarına sahip olduğumuz “UEFA Şampiyonlar Ligi ve UEFA Avrupa Ligi” maçlarını 4K formatında izleme imkanına yakalayacaklar” dedi.