IDC verilerine göre kablosuz ağ pazarının lideri olan TP-LINK, 2008 yılından bu yana Türkiye’de 6 milyon adet cihaz sattı.
2008 yılında distribütör aracılığıyla Türkiye pazarına giren TP-LINK, 2010 yılı sonbaharında Türkiye’de kendi ofisini açtı. Çok kısa bir süre içinde önemli başarılar elde ettiklerini belirten TP-LINK Ülke Müdür Yardımcısı Ali Dinçer, konuyla ilgili şunları söyledi: “Zengin ürün gurubumuzla tüketicilere bol seçenek sunduk. Kaliteli kablosuz ağ ürünlerinin uygun fiyata olabileceğini gösterdik. Böylece hem dünyada hem de Türkiye’de en çok satılan kablosuz ağ markası haline geldik.” Mayıs 2014 itibarıyla Türkiye’de 6 milyonuncu ürün satışını gerçekleştirdiklerini söyleyen Dinçer, başta distribütörler olmak üzere iş ortaklarına ve TP-LINK Türkiye ekibine teşekkürlerini sundu. Ardından tüm iş ortaklarıyla 10 milyonuncu satış için çalışmaya devam ettiklerini ifade etti ve birkaç yıl içinde bu rakama ulaşacaklarına inandıklarını vurguladı.
Kablosuz ağ ürünleri üreticisi olan TP-LINK’in modemden antene, internetin kapsama alanını genişleten çözümlerden kurumsal ağ ürünlerine kadar geniş bir ürün yelpazesi bulunuyor.