Spotify hem masaüstünde hem de mobil uygulamasında yeni bir özelliği test ediyor: sponsorlu şarkılar (sponsored songs).
Sponsorlu içerikler Spotify için yeni bir şey sayılmıyor. Şirket geçtiğimiz yıl popüler listeleri için markalarla anlaşmalar yapmıştı. Ancak şimdi sponsorluklar şarkılar üzerinden de dönecek. Test aşamasında olan sponsorlu şarkılar kullanıcıların karşısına banner şeklinde çıkmayacak, takip ettiğiniz çalma listelerine entegre edilecek.
TechCrunch’ın haberine göre bu özelliği ilk kullanan Call Me isimli şarkısı ile NEIKED oldu. Sponsorlu şarkılar müzik zevkine ve daha sık dinlediği müziklere göre kullanıcıların karşısına çıkıyor. Şu anda belli kullanıcılar tarafından test edilen özellikte bu şarkıları dinlemek için Ayarlar seçeneğinden “Sponsorlu şarkıları göster”i aktif hale getirmek gerekiyor.
Sponsorlu şarkıların tüm Spotify kullanıcılarına ne zaman sunulacağı ise henüz netleştirilmedi.