Son günlerde “Twitter yeni bir özelliği test ediyor” temalı birden fazla haber görmüşsünüzdür. Bugünün test edilen yeni özelliği reklamcıları ve marka yöneticilerini ilgilendiriyor.
Sponsorlu tweet’lerin, Twitter’a giriş yapmadan orada neler olup bittiğini görmek isteyen 500 milyondan fazla insana da ulaşması planlanıyor. Bu 500 milyondan fazla kişinin içinde Google arama çubuğundaki tweet’ler’e giden linklere tıklayan insanlar da var. Artık bu kişiler organik tweet’lerin yanı sıra sponsorlu, markalı içeriklere de ulaşabilecek.
İlk adımda bu test, website klik, dönüşüm veya video izlenme konularında destek sağlayacak. Başlangıç için bu sponsorlu tweet ve videolar yalnızca masaüstü versiyonunda profil sayfaları ve tweet ayrıntısı içeren sayfalarda yer alacak.
Bu özellik şimdilik ABD, İngiltere, Japonya ve Avustralya’da uygulanacak. Tabii daha sonra diğer ülkelerde de kullanıma sunulacak.