Haziran ayında başlayacak olan Ramazan öncesinde hazırlıklar hızlandırıldı. Twitter’da Ramazan için özel bir grafik hazırladı.
Araştırmaya göre, Haziran – Temmuz 2015 tarihleri arasında Türkiye’de Ramazan konusu etrafında yapılan paylaşım (mention) sayısı 2.5 milyonu bulurken bu istatistik Ramazan’ın başladığı 18 Haziran’da en üst düzey noktaya ulaştı.
Araştırmaya katılanların %25’i, Ramazan süresince dine dair düşüncelerini ve fikirlerini Twitter üzerinden belirteceklerini kaydettiler
Araştırmada, kullanıcıların Ramazan ayı boyunca markalarla etkileşimine dair veriler de yer aldı. Buna göre kullanıcıların yüzde 40’ı alışverişlerini Ramazan gelmeden tamamlayacaklarını kaydederken % 67’si de Ramazan’da da alışveriş yapacağını belirtti.
Ramazanda yeni ürünleri takip etmek için Twitter’dan faydalanacağını kaydedenlerin oranı ise %25’e ulaşıyor.