Pinterest daha çok insan ve markayı sitesine çekmek için yeni adımlar atıyor. Şirket, yeni sunduğu “How-to” isimli Pin’ler ile şirketlere ‘kendin yap’ tarzında içerikler yaratıp paylaşma imkanı veriyor. Bu özellik, yemek, spor, güzellik ve ev projeleri gibi farklı kategorilerde adım adım ‘nasıl yapılır?’ talimatları veriyor.
Ancak kişisel hesap sahibi kullanıcılar bu özelliği kullanamıyor, içerikler yalnızca Pinterest’in marka ortakları tarafından üretilebiliyor. Şirket, site için bu tür içerikler sağlaması için 25’ten fazla marka ve organizasyonla iş birliği yaptı. Bu isimler arasında Home Depot, Cosmopolitan ve Delish de var.
Bu adımla Pinterest, yalnızca linkler sunarak diğer internet sayfalarına yönlendirme yapan bir servis olmaktan çıkarak kendi özgün içeriklerini üreten bir sayfa haline geldi.
‘How to’ isimli bu içerikler şimdilik yalnızca ABD, İngiltere, Fransa ve Almanya’da, Android ve web üzerinde kullanılabiliyor.