21 Ekim 2015’in Geleceğe Dönüş (Back to the Future) tutkunları için ne denli önemli bir tarih olduğunu biliyorsunuz. Dün birçok mecra hatta marka, filmde gidilen tarih olan bugünü kutlayan işler yaptı. En dikkat çeken çalışmalardan biri de Onedio.com’dan geldi. Onedio, tasarımı ve içeriğiyle, tam anlamıyla 1985’e döndü.
Turkcell TV+ sponsorluğunda gerçekleşen ve dünün en çok konuşulan olaylarından biri olan bu ‘geri dönüşü’ Onedio ekibine sorduk:
“Anasayfa tasarımı tamamen native şekilde Onedio’ya entegre edildi. Gerçek zamanlı iletişimiyle kullanıcıları zaman makinesinde filmdeki tarih olan 1985’e geri götürdük çünkü tüm Onedio ekibi milenyum jenerasyonuna ait ve hepimiz Back to the Future filmine bayılıyoruz.
Toplamda 49 içerik üretildi.
Bu 3 haftalık bir çalışmanın ürünü. Onedio tarafında Content – Teknik – Operasyon ve Satış dahil yaklaşık 12 kişi, Turkcell Superonline dijital iletişim ekibinden 5 kişi, Turkcell Superonline medya planlama ajansı BPN İstanbul ekibinden 2 kişi olmak üzere toplamda 19 kişi bu projede yer aldı.”
—————————————————
Onedio demişken, sitenin kurucularıyla daha önce yaptığımız röportaja da göz atmak istersiniz belki: