Odeabank en son teknoloji ile donandı

Odeabank, İnnova işbirliği ile son teknoloji sistemler ile hizmet vermeye başladı

odeabank

Her geçen gün çoğalan Odeabank şubelerinden en az biri gözünüze çarpmıştır. Bu bankayı gelecekte daha çok görüp konuşacağız gibi. Kişiye özel bankacılık hizmeti sunan Odeabank, şubelerini yeni nesil teknolojilerle donatıyor. İnnova Bilişim Çözümleri’nden yazılım, donanım ve danışmanlık hizmetleri alan Odeabank’ın şubeleri,  dokunmatik bilgi ekranları, Self-servis kioskları ve her biri konumuna göre farklı amaçlara hizmet eden Digital Signage ürünleri ile teknoloji üssü gibi hizmet veriyor.

“Geleceğin bankasını kurduk”
Düzenlenen basın buluşmasında konuşan Odeabank Direkt Bankacılık, İşlem Bankacılığı ve İş Çözümleri’nden Sorumlu Genel Müdür Yardımcı Tayfun Küçük, “Odeabank olarak biz, düne ait bankacılık anlayışını bırakıp, geleceğin bankasını kurduk. Bu yolda şubelerimizi ve dağıtım kanallarımızı, müşterilerimizin memnuniyetine hizmet edecek üstün teknolojik alt yapı ile donattık. Kullandığımız entegre sistemler, dokunmatik ekranlar ve kablosuz altyapıya sahip son teknolojik iş alanlarıyla müşterilerimize ve çalışanlarımıza kendilerini özel hissettirecek koşulları sağladık. Odeabank müşterisi olunduğu anda sahip olunabilecek banka kartı ile kullanabilecek İnternet Bankacılığı, tümü -dokunmatik ve TL-USD-EUR para yatırma ve çekme imkanı sunan ATM’ler ve iletişim merkezi üzerinden görüntülü konuşma hizmetine kadar teknolojinin son gelişmelerini ürün ve hizmetlerimizde kullanıyoruz. Müşterilerimizi çağdaş, ileri teknoloji bankacılık sistemleriyle tanıştırmaya devam edeceğiz” dedi.

Odeabank şubeleri için İnnova tarafından gerçekleştirilen projede, donanım ve yazılım tarafında güçlü bileşenler içeren bir çözümler bütünü hayata geçirildi. Bankanın tüm şubelerine yerleştirilen çok sayıda ekran, müşterilere ürün ve hizmetleri ile ilgili bilgi akışı sağlıyor. Bazı ekranlar ise interaktif uygulamalar için hazırlanan, dokunmatik özellikleriyle şubenin vitrinlerini renklendiriyor. Dokunmatik ekranlarda bulunan kredi ve mevduat hesaplama araçları sayesinde müşteriler, mesai saatleri dışında da ürünlerimiz konusunda detaylı bilgi alabiliyor, hesaplama yapabiliyor. 

Odeabank şubeleri aynı zamanda çevreci yaklaşımıyla da beğenimizi kazandı. Ülkemizde, bugüne kadar hiçbir bankanın sunmadığı bir uygulama olan ‘Zorunlu Evrak Ekranı’ ile Odeabank şubelerde kâğıt tüketimini azaltmayı hedefliyor. Bankanın sıramatik sistemi ile yapılan entegrasyon sayesinde, Digital Signage ekranlarında müşteriler, sıraları geldiğinde yönelmeleri gereken gişe bilgisini görebiliyor. Yine bu sayede, CNBC-e’den güncel haberler ve ekonomi bilgileri ekranlara yansıyor. Ayrıca bu ekranlar Odeabank’ın kapalı devre yayınlarının gösterimi için de kullanılıyor.

Çağrı merkeziyle görüntülü görüşme yapılabiliyor
İnnova Bilişim Çözümleri işbirliği ile Odeabank müşterileri, şubelerde bulunan self-servis kiosklar aracılığıyla ya da 444 8 444 iletişim merkeziyle doğrudan iletişim kurarak görüntülü görüşme yapabiliyor. Tüm Odeabank şubelerinde bulunan Self-servis kioskları ayrıca tüm internet bankacılığı işlevini şube içerisine taşıyor. Bu sistemle, müşteriler zaman kaybetmeden bankacılık işlemlerini gerçekleştirebiliyorlar.

40 inç büyüklüğündeki dokunmatik masalar da şubelerdeki diğer dokunmatik ekranların tüm işlevlerini yerine getirebiliyor. Yine şubelerde bulunan tabletler üzerinde ise tüm kredi işlemleri kolaylıkla gerçekleştirilebiliyor.