Netflix reklamları önlemek için ‘ad blocker’ kullananlara ulaşmanın bir yolunu bulmuş ve bunu en önemli dizilerinden biri olan Black Mirror’ı kullanarak gerçekleştirmiş.
Teknolojinin gelişimi ve insanların hayatının önemli ölçüde değişmesini vurgulayan Black Mirror, genelde kötü sonlarıyla insanların dikkatini çekerek geleceğe dair korkutucu senaryolar çiziyor. Netflix’in hazırladığı reklamda “Merhaba ad blocker kullanıcısı. Reklamı göremiyorsun. Ama reklam seni görebilir. Senin siyah ekranının diğer tarafında ne var?” cümleleri yazıyor. Cümleler özellikle dizinin izleyicileri için oldukça anlam ifade edecek şekilde kurulmuş.
Ad blocker yazılımlarının daha çok 18-34 yaş arası erkek kullanıcılar tarafından kullanıldığı belirlenmiş ve bunun üzerine marka da bu reklamı daha çok teknoloji ve oyun sitelerine yerleştirmiş. Bu gönderiye tıklamaksa kişiyi doğrudan Netflix.com’a yönlendiriyor ve siteye giriş yaparak programların izlenmesi sağlanıyor.