Stuff

Mixx Awards 2015 jürisi belli oldu

Ajans ve reklamverenlerin 8 Ocak 2016 tarihine kadar başvuru yapabileceği MIXX Awards Türkiye’de yarışmanın kazananları her yıl olduğu gibi başarılarını uluslararası arenalarda da duyurma fırsatı bulacak.

Temel hedefi, dijital reklamları hedef-sonuç ilişkisiyle incelemek, yaratıcı düşünceyi performansla birlikte değerlendirmek olan MIXX Awards’ta; “Araç, Yöntem ve Platformlar” ve “Stratejiler ve Hedefler” ana başlıkları altında toplamda 24 kategori bulunuyor.

Jüri başkanlığını IAB Türkiye Başkan Yardımcısı ve Eczacıbaşı Planlama ve Satın Alma Müdürü Ayşen Akalın’ın yürüttüğü MIXX Awards 2015 jürisişu isimlerden oluşuyor:

Prof. Dr. Ayşegül Toker / Boğaziçi Üniversitesi

Başar Ekim / Nokta Medya

Cenk Gümüşcüoğlu / Karbonat

Doruk Yılmaz / Turkcell

Emre Faks / Hürriyet

Fatih Tüylüoğlu / C-Section

Görkem Uraz / SesliHarfler

Hakan Turalı / BSH Ev Aletleri

Işıltan Kökdemir / Doğuş Yayın Grubu

Leyla Akcan / Carat Medya

Melda Tamtürk Barkın / Leo Burnett İstanbul

Meltem Ersöz / Samsung

Mutlu Aytemur / Pınar Su

Seda Cem / Mynet

Serhat Poyraz / TBWA\İstanbul

Suat Sözen / Türkiye İş Bankası

Tezcan İsarlı / Move

Uğur Timurkan / Habertürk

Yves Filippucci / Nestlé

Bu yılki reklam teması “Önce Dijital” olan MIXX Awards’un Lider Destekçisi Sahibinden.com; Başarı Destekçileri MedyaNet ve Sözcü olurken, sektör kuruluşları da her zamanki gibi MIXX’e katkıda bulunuyorlar. Reklam çalışmaları Karbonat tarafından yürütülen organizasyon Gramofon, İltek ve Project House’un katkılarıyla gerçekleşiyor.

MIXX Awards Türkiye’nin ödül töreni 24 Şubat 2016’da gerçekleşecek. Yarışmanın kuralları, değerlendirme ve ayrıntılı bilgi için yenilenen MIXX Awards Türkiye web sitesini ziyaret edebilirsiniz.