LINE, Türkiye pazarına hızlı girdi. Temmuz ayından beri Türkiye’deki kullanıcı sayısını dört kat artıran LINE, uygulamalarına son olarak ücretsiz görüntülü arama seçeneğini ekledi. Türkiye’ye özel sticker setleri ve hizmetler sunmaya hazırlanan LINE, hedefinin yıl sonuna kadar Türkiye’nin en popüler mobil platformu olmak olduğunu açıkladı.
Dünya genelinde 230 ülkede 260 milyon kullanıcıya sahip LINE’ın geliştirici firması LINE PLUS Corporation’ın İcra Kurulu Direktörü ve LINE İş Geliştirme Bölümü Başkanı olan HyunBin Kang Türkiye’nin hızla gelişen dijital ekonomisi ve genç nüfusuyla LINE için stratejik bir öneme sahip olduğunu belirtti. “Türkiye’ye gelirken hedefimiz Türkiye’nin en popüler mobil platformu olmaktı” diyen HyunBin Kang, Türkiye’nin mobil uygulamalar için umut veren bir pazar olduğunu söyledi. LINE kullanıcılarının sayısının tüm dünyada hızla arttığına değinen Kang, sözlerini şöyle sürdürdü: “Ağustos 2012’ye oranla kullanıcı sayısı yüzde 460 oranında arttı. LINE’dan gönderilen mesaj sayısı Ağustos ayında 7 milyara ulaştı ki bu alanda da Ağustos 2012’ye göre yüzde 440 artış anlamına geliyor. Hedefimiz dünya çapındaki bu başarı grafiğine Türkiye’de de ulaşmak. Türkiye’den çok umutluyuz.”
HyunBin Kang’ın ardından söz alan LINE İş Geliştirme Bölümü, Afrika, Orta Doğu ve Türkiye Başkanı Minho Goh da son güncellemesinin ardından görüntülü konuşma ve Snap Movie özellikleriyle fark yaratan, uygulama mağazalarında, “ücretsiz uygulamalar” kategorisinde 55 ülkede zirveye oturan LINE’ın Türkiye’deki kullanıcılarına özel uygulamalar ile öne çıkmayı hedeflediğini belirtti. Türkiye’de başarıya ulaşmak için güçlü işbirlikleri kurmanın önemli olduğunun altını çizen Minho Goh, ilk adım olarak Nokta (www.izlesene.com) ve MCD Digital’le çalışmaya başladıklarını söyledi. Bu iş ortaklarıyla çok başarılı çalışmalara imza atacaklarına inandıklarını belirten Minho Goh, “İş ortaklarımız her geçen gün büyüyen internet dünyasında öne çıkmayı başarmış isimler. Onlarla yapacağımız çalışmalarla birlikte LINE kullanıcıları ortaklarımız tarafından sunulan eğlenceli ve bilgilendirici içeriklere mobil cihazlarıyla daha hızlı ulaşacaklar. ” dedi.