Stuff

Kliksa online arayüzünü yeniledi

Sabancı Topluluğu’nun online alışveriş paltformu Kliksa, sade ve yenilikçi bir yaklaşımla yenilediği yüzünü ve yapılanmasını tanıttı.

Müşterilerinin karşısına yeni bir kimlikle çıkan Kliksa, online alışverişte en çok rağbet gören elektronik sektörü dışında da büyümeyi hedefliyor. Kliksa aynı zamanda satış sonrası destek, müşteri memnuniyeti ve hizmete odaklılık amaçları doğrultusunda, 5 yılda sektörün lideri olmak istiyor.

Sabancı Holding Perakende ve Sigortacılık Grup Başkanı Haluk Dinçer, dünya çapında bir web platformu oluşturmak amacıyla, 2014 yılında e-ticarete 15 milyon dolar altyapı yatırımı yapacaklarını ifade etti. Online alışverişte de önemli oyuncu olacaklarını vurgulayan Dinçer, “Perakende alanındaki tecrübe ve gücümüzle önemli katma değer yaratarak, Türkiye’nin Amazon’u olma yolunda hızlı adımlarla ilerliyoruz” dedi.

Kliksa Genel Müdürü Nevgül Bilsel Safkan ise “Farklılaşma noktamız olan satış sonrası hizmetlerle hedefimiz, ciromuzu 2014 yılında 3 katına, 360 milyon TL’ye çıkarmak ve Kliksa’yı, ilk akla gelen online alışveriş sitesi yapmak olacak.” dedi.