Facebook tarafından satın alınan Instagram, beklendiği gibi reklam politikasını değiştirdi ve Omnicom reklam ajansı ile 100 milyon dolarlık bir anlaşmaya imza attı. Haber akışında reklamlar görmeye hazırlansan iyi edersin.
Facebook tarafından satın alındıktan sonra reklam çalışmalarına hız veren Instagram, bu doğrultudaki ilk büyük adımını attı. Omnicom reklam ajansı ile Instagram arasında imzalanan 100 milyon dolarlık anlaşma ile sosyal ağ, kullanıcıların haber akışında reklamlar göstermeye başlayacak.
Omnicom ve Facebook tarafından doğrulanan anlaşma, Instagram kullanıcılarının en büyük çekincelerinden birini gerçeğe dönüştürebilir. Facebook satın alması ile Instagram’ın reklamlar ile dolacağından endişe ettiklerini belirten kullanıcılar, haklı olup olmadıklarını kısa bir süre sonra öğrencekler…
Instagram’da daha önce yalnızca birkaç firmanın reklamı yayınlanmıştı.