Şirket günde 100 milyon kullanıcının bu sekmeyi ziyaret ederek takip etmediği kişilerin fotoğraf ve videolarına ulaşabildiğini belirtti. Şimdi de hikayeler bu şekilde gözükecek ve 24 saat sonra kaybolacak.
Instagram’ın önündeki en büyük engel Snapchat olarak görülüyor ve gençlerin Snapchat hayranlığı işi daha da zorlaştırıyor. Ancak Instagram açıkladığı rakamlara göre oldukça iyi ilerliyor. 300 milyon günlük kullanıcısı bulunan fotoğraf paylaşım sitesinde bu kişilerin üçte biri Stories’i kullanıyormuş.
Snapchat’in ‘Discovery’ seçeneğiyle benzerlik taşıyan keşfet ile genç neslin Instagram’a daha çok yöneleceği öngörülüyor. Snapchat’teki Discovery büyük medya markaları ve genç sosyal medya starları için güzel bir fırsat olmuştu. Bakalım Instagram Stories’te de bu yaşanacak mı?