Stuff

Instagram reklamları Hikayelerde yayınlamaya hazırlanıyor

Facebook, Instagram Hikayelerini günde 150 milyonun üzerinde insanın kullandığını (Ekim ayında 100 milyon) ve her beş hikayeden birinin izleyicilerden direkt mesaj aldığını açıkladı. Instagram, bu sohbeti daha da geliştirmek için işletmelerin müşterileriyle bağlantı kurmasına ve etkileşim sağlamasına yardımcı olacak iki yeni araç sunuyor: ‘Hikaye İstatistikleri’ ve hikayeler içerisinde yer alacak tam ekran reklamlar.

Instagram kullanan insanların yüzde 70’i bir işletmeyi takip ediyor ve platformda en çok izlenen hikayelerin üçte biri işletmelerin paylaştığı hikayeler. Hikayelerin yaklaşık yüzde 70’i sesli bir şekilde izlenirken, yüzde 25’i Boomerang videolarından oluşuyor.

Instagram’ın açıkladığı iki yeni araç şöyle:

Hikaye İstatistikleri: Global olarak kullanıma sunulan Hikaye İstatistikleri sayesinde Instagram’da işletme profili bulunan işletmeler her hikaye için erişim, etkileşim, yanıtlar ve görüntülenme rakamları gibi verileri görüntüleyebilecek.

Hikaye Reklamları: Instagram aynı zamanda Hikayelerde tam ekran reklamları da test etmeye başlıyor. Hedefleme, erişim ve ölçümleme gibi özelliklere sahip olacak olan reklamlar ile işletmeler hikayeleri izleyen insanların ilgi alanlarına uygun içerikler oluşturabilecek.