Stuff

Ikea Instagram’ı 17. yüzyıla uyarladı

Ikea’nın son reklam filmi günümüzün en popüler etkinliği yemeği yemeden önce fotoğrafını çekip bunu Instagram’a koymaktan ilham alıyor. Ancak bunu oldukça farklı bir şekilde gerçekleştiriyor: 17. yüzyıla uyarlayarak.

Yapımcılığı Acne in Stockhom tarafından üstlenilen reklam filmi Tompa & Rondo (Tomas Skoging ve Filip Nilsson)  yönetmenliğinde çekildi. Reklam, 17. yüzyılda yaşayan ve yemek için masada bulunan bir ailenin görüntüsüyle başlıyor. Fakat aile yemeğe başlamadan içeri ressam geliyor ve masayı kanvas bir tabloya resmediyor. İş bununla da bitmiyor ve tablo çeşitli yerlere götürülerek birkaç kişiden ‘beğeni’ alıyor.

Reklam günümüze geldiğinde ise masanın fotoğrafını çekmeye çalışan bir babayı görüyoruz ve “It’s a meal. Not a competition” (Bu bir yemek. Yarışma değil)sloganıyla reklam sonlanıyor.

Reklam; yemek yapmak, yemek ve birlikte olmak gibi basit zevklerin tekrar keşfedilmesi için insanları teşvik ediyor.