Dünyanın en iyi dijital pazarlama kampanyalarını ödüllendiren ve bu sene 11. kez verilen IAB Mixx ödüllerinde Türkiye ilk kez “Oyun” kategorisinde Gümüş Mixx kazandı.
IAB Türkiye Mixx Awards 2014 “Oyunlar ve Oyuniçi Reklamlar” kategorisinde Altın Mixx’i kazanan Sanalika ve Hasbro Nerf Zombie Avı & Nerf Rebelle Ajan Eğitimi projesi Amerika’da düzenlenen ve her sene dünyanın en başarılı interaktif kampanyalarını ödüllendiren IAB Mixx 2015 ödüllerinde “Oyun” kategorisinde, önemli rakiplerini geride bırakarak Gümüş Mixx ödülünü kazandı. Sanalika’da Hasbro markası için Netcom Medya ve OMD Türkiye‘nin ortaklaşa gerçekleştirdiği “Hasbro Nerf Zombie Avı & Nerf Rebelle Ajan Eğitimi” projesi onlarca dünya devi rakibini geride bırakıp Gümüş Mixx kazanarak Türkiye’ye ilk kez bu kategoride ödül getirdi.