GIF arama sitesi Giphy, mesajlaşma uygulamalarıyla entegre olarak sponsorlu içerikleri test etmeye başladı.
TechCrunch’ın haberine göre Giphy, uygulamalar ve web siteler aracılığıyla günlük 200 milyon aktif kullanıcıya ulaşıyor ve şimdi de bu kullanıcılara sponsorlu içerikler sunmaya hazırlanıyor. Sponsorlu GIF’ler çeşitli şekilde çalışıyor olacak. Genellikle kullanıcılar sitede gülmek, açlık ya da parti gibi duygu ya da aksiyon sözcüklerini arattıklarını belirleyen şirket sponsorlu içerikleri de buna göre düzenleyecek.
Partiyle ilgili bir GIF arıyorsanız site size elinde popüler marka içkiyle dans eden bir kişinin GIF’ini sunacak. Ya da yeme-içme ile ilgili arattığınız şeylerde karşınızda bir anda herhangi bir markanın GIF’i belirecek.
Yıllardır Giphy Studios ile iş ortaklığı içerisinde olan site birçok orijinal GIF’in yaratılmasına imkan tanınıyor. Bunun yanında müzisyenler ya da Converse gibi markalar da profilleri aracılığıyla kendi markalarını GIF haline getirebiliyorlar. Ancak sponsorlu GIF’lerin ne zaman tüm kullanıcılara sunularak kullanılmaya başlanacağı şimdilik bilinmiyor.