Bu ay, dünyanın dört bir yanından yaratıcı isimler, reklam ve görsel iletişim alanlarında geçtiğimiz yılın en iyi çalışmalarını onurlandırmak üzere Fransız Rivierası’nda gerçekleşecek yıllık Cannes Lions Uluslararası Yaratıcılık Festivali’ne katılacak.
Hem Instagram hem de Cannes Lions, dünyanın en iyi görsel betimlemelerini onurlandırılacak. Bu, La Galerie d’Instagram ile festivalde hayata geçirilecek. La Galerie d’Instagram, Instagram’da her gün görülen orijinal işleri temsil eden küçük bir fotoğraf koleksiyonundan oluşacak. Festivale gidenler ise en beğenilenler arasından seçilecek ve Gare Maritime Promenade Pantiero 06400 Cannes’da yer alan özel galeride sergilenecek.
Instagram kullanıcılarının 13 Haziran’a kadar en iyi fotoğraflarından en fazla üç tanesini #InstagramCannes hashtag’i ile paylaşmaları gerekiyor. Ancak kişi başına ilk üç fotoğraf değerlendirilecek.
Instagram, orijinallik, teknik ve konu kriterlerine göre üç kazanan seçecek. Kazananlar, çalışmaları ile galeride yer alacak ve iş için Instagram blogunda duyurulacak. Bunun yanında kazananlara Leica ve Herschel Supply sponsorluğunda birer adet Leica C fotoğraf makinesi ve seyahat kiti verilecek.
#InstagramCannes yarışması, markalar da dahil olmak üzere bütün Instagram kullanıcılarına açık bulunuyor. Kazananlar, festivalin ilk günü olan 15 Haziran’da bilgilendirilecek.