Blue Room ile Galatasaray’dan bir ilk

Twitter, tüm dünyada başarıyla uyguladığı ve özel olarak tasarlanan bir odadan canlı yayın imkânı tanıyan Blue Room konseptini Türkiye’ye getirdi. Galatasaray’ın stadyumu Ali Sami Yen Spor Kompleksi Türk Telekom Stadyumu’ndaki loca; “Blue Room” için özel olarak tasarlandı ve loca hem Galatasaray hem de Twitter’ın logolarıyla görsel olarak zenginleştirildi. İsmini, Twitter’ın adıyla özleşmiş mavi renginden alan “Blue Room”, Galatasaray’ın sporseverlerle doğrudan ve canlı olarak iletişim kurmasını sağlayacak.

Blue Room aracılığıyla taraftarlar, Galatasaray için önemli olan günlerde veya olaylarda; üst düzey yöneticiler, yerli/yabancı futbolcular, yeni transferler, ünlü Galatasaraylılar dahil kulüp için önemli olan kişilerle Twitter üzerinden doğrudan iletişim kuracak. Özel olarak belirlenen gün ve saatlerde, Blue Room’dan yapılacak canlı yayınlarla, taraftarlar önceden belirlenen hashtag’lerle attıkları tweetlerle söyleşi yapılan kişiye sorular sorabilecek, yeni transferleri tanıyacak. Kulüple ilgili akıllarına takılan tüm sorulara doğrudan yanıtlar alarak takımlarıyla çok daha sıkı bir ilişki kuracak.

Galatasaray, 9 Kasım 2016’da Twitter’ın “Moments” özelliğini kullanarak önemli bir sosyal proje gerçekleştirmişti. Projede Neuchatel Xamax maçının başladığı aynı tarih ve saatte Twitter’da #TarihtenCanlı hashtagi açılmış ve maça ait en özel anlar dakika dakika Twitter üzerinde paylaşılmaya başlanmıştı. Proje hem taraftarlardan hem de sporseverlerden çok büyük bir ilgi görmüş, 4,4 milyon etkileşim olmuştu.

İlgili Yazılar