Stuff, Turkcell’in katkılarıyla CES 2016‘dan bildiriyor.
Etkinlikten haberlerin tamamını burada bulabilirsiniz.
CES artık yalnızca bir elektronik fuarı değil.
Otomobil şirketlerinden telekomünikasyon devlerine ve mobil sağlayıcılara kadar pek çok firma Consumer Electronics Show 2016’daki yerlerini aldı.
Elektrikle ya da sürücüsüz çalışan arabalar yolları aşındırmaya başlasa da, otomobil üreticileri son yeniliklerini sergilemek için bu kez CES’te yarışıyorlar.
Ford Motor, General Motors, Volkswagen gibi şirketler, bu yıl etkinliğin otomotiv sektörü ve sürücüsüz araç teknolojilerindeki son yeniliklerin yer alacağı büyük bir vitrin olacağı görüşünde birleşiyor.
6 büyük araç üreticisi bu yıl CES’te yer almayı planlıyor: Audi, BMW, Fiat Chrysler Automobiles, Hyundai, Mercedes ve Toyota. Fuara ayrıca otomotiv teknolojilerinden 115 isim katılacak. Fuara ilk kez geçen yıl katılan Volkswagen, bu yıl elektrik enerjisiyle çalışan e-mobilite üzerine yoğunlaşıyor.
Fuarın değeri 150.000 katılımcısından geliyor. Teknoloji liderlerinden trendsetter’lara kadar farklı katılımcılar, bir hafta boyunca firmalarla birebir iletişime geçme şansı buluyor.
Daha önce de CES’e katılan Netflix CEO’su Reed Hastings ilk kez bu yıl bir konuşma yapacak. Campaign’e konuşan Netflix sözcüsü Anne Marie Squeo, fuarın yalnızca üst düzey ortakların katılımı nedeniyle değil PR fırsatları nedeniyle de çok önemli olduğunu vurguluyor.
Organizasyonun artık yalnızca bir teknoloji şovu olmadığını belirten AT&T Global Medya İlişkileri Başkan Yardımcısı Fletcher Cook ise, içerik, reklam ve eğlence anlamında fuarın birleştirici bir gücü olduğunu söylüyor.