26 yıl önce ilk teknoloji perakendecisi olarak yola çıkan, bugün 58 ildeki 140 mağazaya sahip olan Bimeks, yeni iletişim kampanyasını tanıttı.
Yeni dönemdeki pazarlama iletişimi ile ilgili konuşan Bimeks İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Dr. Ahmed Akgiray, Bimeks’in müşterisi ile kurduğu sıcak ve samimi ilişkiyle, teknoloji alışverişinin soğukluğunu kırmak için çalıştığını belirterek şunları söyledi:
“Müşterilerimize ihtiyaç duydukları ürünü hızlı ve kolay ulaştırarak alışverişlerinden mutlu olmalarını sağlamak için yeni hizmet paketleri üretiyoruz. Örneğin BiKazançlı hizmetimiz ile müşterilerimizin satın aldıkları ürünlerde oluşan fiyat değişimlerinden korunmalarını sağlıyoruz. BiDakka hizmeti ile internet siparişlerinin 3 saat içinde adrese teslimini hedefliyoruz. Biİmza hizmeti ile 18 ay taksit imkanı sağlıyor, BiTerfi ile müşterinin sahip olduğu ürünleri yeni teknoloji ile değiştirmesini kolaylaştırıyoruz.”
Kampanyanın çıkış noktasını anlatan Concept Reklam Ajansı Başkanı Volkan İkiler ise, Bimeks’in en yeni teknolojileri, dürüst alışverişin köklü gelenekleriyle tüketiciye sunduğu fikrinden yola çıktıklarını belirterek şunları söyledi: “Bu fikri vurgulamak için iki karakter oluşturduk. Remzi Bey, 35 yıllık esnaflıktan sonra Bimeks’te müşteri memnuniyetinin patronu olarak göreve başlıyor ve müşterinin memnuniyetini ticaretten fazlası olarak gören o eski duyguları temsil ediyor. Mert ise en yeni teknolojileri sular seller gibi biliyor ve Bimeks’in işindeki uzmanlığını temsil ediyor.”
Reklam filminde Remzi Bey karakterini ünlü tiyatro oyuncusu Salih Kalyon canlandırıyor. Mert karakterine ise genç oyuncu Emrah Altıntoprak hayat veriyor. İkili beraberce hem yeni kampanyalar ve servisler üretecek hem de eğlenceli hikayelerle tüketicilere aktaracak.