Pronet, Las Vegas’ta düzenlenen 11. Contact Center World Awards’ta “Dünyanın En İyi Müşteri Deneyimi” ödülüne layık görüldü.
Bugün 81 ilde, 200 bine yakın abonesi ve 1 milyonun üzerinde kullanıcısıyla hizmet veren Pronet’in hizmet kapsamı yalnızca hırsızlık değil, aynı zamanda ev ya da işyerlerinde meydana gelebilecek yangın, su baskını, gaz kaçağı ve acil sağlık ihtiyacı gibi olaylara da müdahale edilmesini sağlamak.
Pronet Yönetim Kurulu Başkanı Alp Saul, “Pronet, sıradan çağrı merkezi anlayışının çok ötesine geçerek, alarm sonrası abonelerine ortalama 10 saniyede ulaşıyor. Bu rakam dünyada ortalama 60 saniye” diyerek hedeflerini şu şekilde özetledi: “Bizler sektör lideri olarak, pazarın bu potansiyellerini kullanmak adına teknolojiye ve insana yatırım yapmayı, ülkemizde dünyada örnek gösterilen bir marka olmayı sürdüreceğiz. Orta vadeli hedefimiz ise, 2018’de Avrupa’nın ilk 3 güvenlik şirketinden biri olmak.”