Silikon Vadisi’nin en hızlı yükselen şirketlerinden biri olarak başarılı bir örnek olan Snapchat’te kullanıcılar her gün 8 milyar video izliyor. Uygulama bu kadar popüler olmuşken şirket de yeni projelere ve güncellemelere adım atmaya başladı.
AdWeek’in haberine göre uygulamada yapılacak en büyük değişikliklerden biri reklamların arkadaşlarınızın hikayelerinin arasında çıkacak olması. Reklamların gönderileri de tıpkı listenizdeki kişilerin paylaştığı gibi tam ekran formatında ve sesli olacak. Güncellemenin güzelliğiyse bu reklamların geçilebilir olması. Yani ilginizi çekmediği sürece sonuna kadar izlemek zorunda kalmayacaksınız.
Snapchat sürdürülebilir kalite için bu reklamları her zaman kontrol edeceklerine dair söz verdi. Ancak aynı sözü Instagram da verip çabucak bozmuştu.
Reklamlardan çok iyi bir gelir elde edeceğine inanan şirketin 2015 yılındaki geliri 59 milyon dolardı. 2016 yılında 250 ile 350 milyon dolar arasında bir gelire ulaşmayı planlayan şirketin 2017 hedefi ise 500 milyon ve 1 milyar dolar arası.