Ajans ve reklamverenlerin 8 Ocak 2016 tarihine kadar başvuru yapabileceği MIXX Awards Türkiye’de yarışmanın kazananları her yıl olduğu gibi başarılarını uluslararası arenalarda da duyurma fırsatı bulacak.
Temel hedefi, dijital reklamları hedef-sonuç ilişkisiyle incelemek, yaratıcı düşünceyi performansla birlikte değerlendirmek olan MIXX Awards’ta; “Araç, Yöntem ve Platformlar” ve “Stratejiler ve Hedefler” ana başlıkları altında toplamda 24 kategori bulunuyor.
Jüri başkanlığını IAB Türkiye Başkan Yardımcısı ve Eczacıbaşı Planlama ve Satın Alma Müdürü Ayşen Akalın’ın yürüttüğü MIXX Awards 2015 jürisişu isimlerden oluşuyor:
Prof. Dr. Ayşegül Toker / Boğaziçi Üniversitesi
Başar Ekim / Nokta Medya
Cenk Gümüşcüoğlu / Karbonat
Doruk Yılmaz / Turkcell
Emre Faks / Hürriyet
Fatih Tüylüoğlu / C-Section
Görkem Uraz / SesliHarfler
Hakan Turalı / BSH Ev Aletleri
Işıltan Kökdemir / Doğuş Yayın Grubu
Leyla Akcan / Carat Medya
Melda Tamtürk Barkın / Leo Burnett İstanbul
Meltem Ersöz / Samsung
Mutlu Aytemur / Pınar Su
Seda Cem / Mynet
Serhat Poyraz / TBWA\İstanbul
Suat Sözen / Türkiye İş Bankası
Tezcan İsarlı / Move
Uğur Timurkan / Habertürk
Yves Filippucci / Nestlé
Bu yılki reklam teması “Önce Dijital” olan MIXX Awards’un Lider Destekçisi Sahibinden.com; Başarı Destekçileri MedyaNet ve Sözcü olurken, sektör kuruluşları da her zamanki gibi MIXX’e katkıda bulunuyorlar. Reklam çalışmaları Karbonat tarafından yürütülen organizasyon Gramofon, İltek ve Project House’un katkılarıyla gerçekleşiyor.
MIXX Awards Türkiye’nin ödül töreni 24 Şubat 2016’da gerçekleşecek. Yarışmanın kuralları, değerlendirme ve ayrıntılı bilgi için yenilenen MIXX Awards Türkiye web sitesini ziyaret edebilirsiniz.