Instagram’ın markalı içerik aracı Türkiye’nin de aralarında bulunduğu daha fazla ülkede kullanıma sunulduğu açıklandı. Artık “[marka adı] ile ücretli işbirliği” (Paid Partnership) etiketi, İstatistikler’e erişimi olan tüm Instagram hesapları tarafından kullanılabilecek.
Markalı içerik aracı, içerik üreticilerin bir markayla iş ortaklığı yaptıkları bilgisini daha net bir şekilde sunabilmelerini sağlayarak, onlara istatistikler sunacak. Bu aracın daha fazla yaygınlaşması, içerik üreticiler, markalar ve topluluklar arasındaki şeffaflığı artıracak.
Markalı içerik aracının daha geniş bir şekilde kullanıma sunulmasıyla birlikte Instagram’ın sistemleri, Instagram politikalarına aykırı içerikler tespit ettiğinde içerik üreticileri uyarmaya başlayacak. İçerik üreticiler, uyarıyı aldıklarında iş ortaklarını etiketleme fırsatına sahip olacaklar. Instagram, bu uyarılar ile içerik üreticilerin “[marka adı] ile ücretli işbirliği” etiketini kullanmaya alışmasını ve buna paralel olarak Instagram’daki şeffaflığın artmasını amaçlıyor.