Snapchat, son birkaç yıldır reklamlara, yayın içi videolara ve tam kapsamlı API’a kadar her şeyi içeren reklam ürünlerini istikrarlı bir şekilde tanıtıyor. Araçların çeşitliliği ve çok olması da, mobil platformda işlerini yapan çok sayıda pazarlamacının görmek istediği detaylardan biri haline geliyor.
E-ticaret markaları ve müzik yayın servisleri gibi saklama odaklı reklamcılar genellikle müşterileriyle daha derin bağlantı kurmak istiyorlar. Snap Ads ise hikayelerin arasında çıkarak işliyor. Böylelikle kullanıcılar arkadaşlarının hikayelerine bakar gibi reklamları görüp bunları tek tıkla geçebiliyor. Bu özelliğini geliştiren Snapchat, kullanıcıların burada bulunan linke tıklayarak doğrudan bir müzik uygulamasının çalma listesine ya da bir e-ticaret uygulamasındaki ürün sayfasına ulaşabilmesini sağlayacak.
Kullanıcıların tek tıklamayla istediği servise ulaşmasının oldukça basit olması planlanıyor ve şirket bu esnada kullanıcı bilgilerinin gizli tutulacağını da söylüyor. Bu yeni reklam özelliğini kısa sürede birçok markanın test etmesi bekleniyor.